Aquest dilluns fem balanç de la Marató Costa Daurada Tarragona 2017: La sisena edició, disputada el cap de setmana, ha tingut record de participants, 1.700 atletes; rècord en l’impacte econòmic a la ciutat, 350.000 euros, i també, rècord de la prova. L’atleta Mostafa Benslimane, del club Cornellà Atlètic, ha finalitzat els 42,196 quilòmetres amb un temps de 2 hores i 27 minuts, baixant en gairebé un minut la millor marca de la prova fins a la data, en possessió d’Elies Domínguez (Barceló Team). El gallec ha acabat segon aquesta vegada. El tercer graó del podi ha estat per Sergio Montes (Xterra). La victòria li serveix a Benislame per coronar-se campió de Catalunya 2016.
L’atleta local Ferran de Torres (Runners Tarragona) s’ha convertit en el nou subcampió de Catalunya ja que, malgrat acabar en quarta posició a la general, ha estat el segon atleta català en creuar la meta, amb un temps de 2 hores 37 minuts.
En categoria femenina el títol sembla estar reservat a un nom: Mireia Sosa. L’atleta tarragonina, que competia aquesta vegada defensant els colors de l’Associació Atlètica Xafatolls, ha revalidat per tercera vegada el campionat català de marató després de protagonitzar una espectacular remuntada. En parlem amb Juanan Fernández, de Running Solutions