Milers d’espectadors han passat per la dotzena edició del festival Kesse que s’ha tancat aquest cap de setmana a Tarragona.Els organitzadors es mostren molt satisfets amb la resposta del públic i l’afluència en els set concerts programats.Natxo Tarrès amb el seu homenatge als 30 anys de la mort de Bob Marley i l’actuació de la cantant de Costa d’Ivori, Dobet Gnahore, han omplert el Pla de la Seu convertint-se en els actes amb més afluència de gent.El programador del Kesse, Jordi Freixes, ha explicat a Tarragona Ràdio que el balanç d’aquesta edició és immillorable.Freixes ha destacat el canvi d’actitud de la gent que ha anat a escoltar la música del Kesse. Diu que han acudit als concerts amb la intenció de descobrir música que no coneix.
