Reforçar encara més la Marca Tarragona amb projectes vinculats a Tarraco Viva i impulsar un Pla d’Usos Comercials al conjunt de la ciutat.
Són grans reptes de Josep Fèlix Ballesteros en matèria de turisme i comerç de cara als propers quatre anys.
L’alcalde i candidat del PSC ha presentat aquest divendres les principals propostes en aquests àmbits, que seguiran sent prioritaris si torna a encapçalar l’Ajuntament. Una de les mesures és crear l’anomenada Colònia Tarraco, un espai d’interpretació del llegat romà al recinte Firal.
Ballesteros ha destacat el creixement experimentat pel que fa al nombre de visitants. I és que segons ha remarcat, en set anys s’ha passat de 900.000 persones per any a gairebé 2,8 milions de turistes. En aquest sentit, afirma que la Marca Tarragona s’ha consolidat i ara cal reforçar-la, mantenint l’aposta per productes d’èxit com Tarraco Viva, el Tarragona Ciutat de Castells o les iniciatives gastronòmiques. Pel que fa al comerç, l’alcalde i candidat a la reelecció ha dit que el principal repte serà disposar d’un Pla d’Usos al conjunt de la ciutat. Ballesteros explica que ja hi ha partida pressupostària i que serà una realitat a curt termini.
Dinamitzar l’entorn del Mercat, retornar el mercat ambulant a la plaça Corsini i rehabilitar l’eix comercial comprès entre el carrer Unió i Reial també seran prioritats.
Un Ballesteros que ha fet balanç positiu de la campanya, que ha arribat al seu equador. Ha afirmat que la seva és l’única genuïnament tarragonina i que donar-hi suport és apostar per l’estabilitat, la proximitat i la honradesa.