Beatriz Pérez ha passat a ser consellera no adscrita després d’abandonar el grup de C’s per les desavinences amb la formació política amb qui va entrar a l’ajuntament.

Pérez ha estrenat seient al costat de Josep Maria Prats. A més, això fa que ERC afronti el plenari com a grup majoritari a l’oposició.

Un altre canvi és la denominació dels grups de Convergència i d’Unió.

El de Convergència ha passat a rebre el nom de Grup Municipal del partit Demòcrata.

El grup d’Unió Democràtica es denomina Units per Avançar. El democristià Josep Maria Prats s’ha convertit en el primer regidor de Catalunya que governa en un ajuntament des de la nova denominació Units per Avançar.