Dos jugadors interiors i un substitut per Àlex Alba que tot apunta no continuarà al quadre blau.
Aquest dimecres ha estat presentat el jugador australià que assegura que ve a Tarragona a fer una bona temporada. Congiusta que la temporada passada va jugar al Clavijo de La Rioja a LEB OR, va conèixer ahir als seus nous companys recent arribat del seu país.
El jugador, va explicar en la seva presentació que estava il·lusionat amb aquest projecte que la LEB PLATA és molt competitiva i que li havien parlat molt bé de Berni Álvarez.
Precisament el tècnic, va deixar entreveure que finalment Àlex Alba no continuarà al CBT, tot i que en el projecte inicial comptaven amb ell. Segons Berni en les properes hores es posaran a treballar per buscar-li un substitut i per tant ara serien tres els fitxatges que encara farà el club per donar la plantilla per tancada.
La presentació de Congiusta a qui acompanyava també la presidenta del CBT, Loli Salas, que va voler agrair a totes aquelles persones, institucions i empreses que ha col·laborat a que els blaus aquesta temporada puguin jugar en categoria professional.
Recordem que la lliga a la LEB PLATA arrenca el 5 d’octubre i que el CBT jugarà a la pista del Lucentum d’Alacant.


