Agustí Benedito precandidat a les eleccions del Barça ha visitat aquest dimecres Tarragona. En plena campanya pels comissis programats pel 18 de juliol al club blau grana, Benedito lamenta que es vulgui fer creure que a les eleccions només hi ha dos candidats.
Diu que ell hi opta fermament, tot i que pugui semblar que per la presidència del Barça només hi hagi Joan Laporta i Josep Maria Bertomeu.
Recorda que va passar el tall de les firmes en les anteriors eleccions i va tenir un resultat molt respectable.
El programa de Benedito té 100 propostes a realitzar, si surt guanyador i es proclama president del FC Barcelona.
Una d’aquestes propostes passa per reforçar la relació amb els clubs catalans i la cessió de jugadors a equips del territori.
Finalment, però no menys important, Benedito sap que entre el Barça i el Nàstic no hi ha una bona relació.
Es compromet a teixir una bona harmonia i a que existeixi una millor comunicació.
En aquest sentit, afirma que més d’una vegada ha parlat amb el president grana, i que la voluntat és bona perquè puguin col·laborar les dues institucions.
Benedito, que s’ha presentat a les 2 ultimes eleccions, no ha fet durant aquest temps oposició tal i com es va comprometre.