La selecció Sub-20 de Berni Álvarez acaba la seva aventura a la fase final de l’Eurobasket i avança per assolir el nové lloc. L’extècnic del CBT, que figura dins l’equip tècnic, ha aconseguit arribar fins als vuitens de la competició, però Israel ha acabat impedint la progressió d’un grup amb gran potencial.
L’equip va passar com primer d’un grup completat per Sèrbia, Estonia i Montenegro, però no han donat la seva millor versió contra els israelians, amb qui ja es van enfrontar l’any passat a semifinals. Un cop dur que l’equip ha acceptat i ho ha demostrat als quarts de final per evitar el descens després de guanyar Croàcia (84-60).
Berni Álvarez, qui va ser tècnic del CBT durant 13 temporades, valora l’experiència com un aprenentatge molt positiu i continuarà ajudant a la selecció Sub-20 a formar jugadors.
Aquest dissabte a les 20:00h de la tarda els espera Eslovènia a semifinals, un partit que enfronten amb l’esperança d’arribar a una hipotètica final que els pugui situar novens d’Europa.
Més Notícies
- Fundación Repsol reconeix el Col·legi Marenostrum com el millor centre Zinkers de l’entorn del Complex Industrial de Tarragona
- URVoltage Racing fa història i completa per primer cop la cursa de MotoStudent
- Els Mossos detenen ‘in fraganti’ tres lladres a Constantí per robatori amb força en una nau
- 300 entrades visitants més pel CE Sabadell – Nàstic
- El pes de Tarragona a la futura Àrea Metropolitana divideix els grups municipals