Berni Álvarez content del salt endavant que dóna Ferran Torres

 

després del adéu del pivot al CBT on s’ ha passat els últims 10 anys, el tècnic del quadre blau diu que per ell Torres ha estat la seva debilitat.

 

Diu que està content per la decisió presa pel jugador de marxar al Granada , un dels clubs històrics del bàsquet espanyol i que li donara l’ oportunitat de poder donar passos endavant en la seva carrera com jugador de bàsquet.

 

 El encara tècnic cebetistà és el que ha tret més rendiment a Ferran

dels molts que ha tingut des de que juga a bàsquet.

 

 

la clau segons Berni ha estat, l’ estat de maduresa que el propi jugador ha agafat i fer- li entendre del paper important que tenia a l’ equip per sobre dels americans.

 

 

 

Álvarez està a Albacete amb la selecció espanyola U 18 que el mes vinent disputara l’ europeu, des de divendres passat estan fent la preparació de la cita