El candidat demòcrata, Joe Biden, s’ha imposat també a Michigan i suma ja 264 vots electorals, només sis per sota dels 270 necessaris per arribar a la Casa Blanca. Amb Michigan, que han declarat diversos mitjans norteamericans, Biden només necessita sumar Nevada, on lidera, per aconseguir la presidència, sempre en cas que mantingui Arizona, que Associated Press ja li ha atorgat.
El recompte, però, està marcat per les demandes de l’equip del president, Donald Trump, per revisar-lo als tribunals. L’equip del republicà ha avisat que demanarà un nou recompte “immediatament” a Wisconsin mentre que ja ha demanat formalment aturar-lo a Michigan i Pennsilvània.
Després que els demòcrates hagin sumat Wisconsin i Michigan, el camí a la presidència només depèn de quatre estats: Nevada, Pennsilvània, Geòrgia i Carolina del Nord. D’aquests, per ara només Nevada està encapçalat per Biden, els altres tres ho estan per Trump. Però amb aquest estat el demòcrata ja en tindria prou per guanyar. Alguns mitjans, però, com la CNN, encara no donen Arizona per Biden i apunten que el seus seus vots no es poden comptar en el total del demòcrata, que situen en 253.
