Sergi Bru ha fet oficial que deixarà de ser president del CBT a partir del pròxim mes d’octubre quan finalitzi el període de reelecció dins del club blau. Bru deixarà el càrrec i ho fa reclamant la unitat del bàsquet de la ciutat. El CBT com avançava Tarragona Ràdio, ha presentat un pressupost de 456.000 euros per a l’equip de LEB OR. D’aquests 140.000 aniran destinats a la primera plantilla. L’assemblea ha servit també per a presentar un superàvit d’aquesta temporada que supera els 68.000 euros. Sergi Bru ha parlat de projecte de mínims per aquesta temporada on els blaus tornaran a ser l’equip amb menys pressupost de la categoria. Bru assegura que amb el conveni signat amb l’ajuntament per els pròxims deu anys l’equip pot sortir a competir a l’Adecco Or però que encara no han tingut resposta de la ratificació del compromís del consistori. L’encara president del CBT, Sergi Bru, ha estat més contundent encara quan ha parlat del futur del bàsquet a la ciutat. Bru creu que actualment és inviable mantenir a dos equips professionals a Tarragona.El màxim responsable del CBT de fet ha anat més enllà i s’ha preguntat fins i tot si és possible mantenir a un únic equip amb garanties.Sergi Bru critica l’actitud de l’ADT i demana fer un pas endavant des de les tres parts. En terreny purament esportiu el CBT segueix pendent de poder lligar la continuïtat en els pròxims dies de Fornás i Ross Schoroeder. Pel que fa a la competició els del Serrallo ja coneixen el calendari de la lliga catalana que els portarà a jugar el pròxim 27 d’agost davant del Lleida i posteriorment davant del Girona. El CBT jugarà també un amistós al Serrallo el pròxim 3 de setembre davant del Powel Electrònics de València.

Escolta a Sergi Bru Redacció Tarragona Ràdio

Escolta a Sergi Bru Redacció Tarragona Ràdio