Nova protesta a Tarragpna per reclamar que el servei que atén els casos d’ictus més urgents es presti 24h els set dies a la setmana. L’acció tindrà lloc aquest dissabte a les 20h. Aquest cop consistirà en una cadena humana que anirà entre l’estàtua dels Despullats i l’Hospital Joan XXIII.

L’acció la convoca, de nou, la Federació d’Associacions de Veïns de Tarragona i la Plataforma en Defensa de la Sanitat Pública. Arriba quan han passat dos mesos de l’ampliació del servei als caps de setmana durant 12h. D’aquesta manera volen fer pressió a Salut perquè el servei 24/7 arribi, fins i tot abans del previst, a finals de l’any vinent.