Experts en astrofísica relataran a CaixaForum Tarragona les seves experiències i coneixements sobre missions espacials.
La Fundació ”la Caixa” presenta a CaixaForum Tarragona el nou cicle de conferències La lluna i altres satèl·lits, que reuneix diversos experts en astronomia per parlar sobre el nostre satèl·lit i altres del sistema solar.
Aquest cicle de divulgació científica se celebra de manera paral·lela a l’exposició Apollo 11. L’arribada de l’home a la Lluna, que es va inaugurar el 21 de setembre al centre cultural. Els visitants tindran ara l’oportunitat de descobrir aspectes menys coneguts de les missions Apollo, explicats directament per alguns dels seus protagonistes.
Del 29 de setembre al 13 d’octubre, CaixaForum Tarragona acollirà les experiències d’experts com l’enginyer José Manuel Grandela, ex controlador de naus espacials, la doctora en astrofísica Eva Villaver Sobrino, qui ha treballat per a la NASA i per a l’Agència Espacial Europea o
a Rafael Clemente, assessor científic de l’exposició i expert en astronomia.