Carla Plana, patinadora del club Gimnàstic, s’ha proclamat campiona d’Espanya per segona vegada consecutiva. La patinadora ha aconseguit la medalla d’or en la modalitat que requereix més resistència.
La patinadora tarragonina no només va aconseguir una medalla d’or, sinó que també va aconseguir una medalla de plata i una de bronze en dues modalitats més. Plana ha explicat a Tarragona Ràdio com s’ha gestat aquest èxit, tot i que ha reconegut que ella volia ser campiona a les tres modalitats.
Carla Plana havia participat també en els últims mesos en competicions europees. Creu que aquestes l’han ajudat a adquirir experiència i poder millorar com a patinadora.
La tarragonina ha reconegut que està molt feliç amb el que ha aconseguit i ho vol gaudir, però ja té al cap la pròxima competició amb l’objectiu de continuar progressant.