La directora dels Serveis Territorials d’Empresa i Coneixement de la Generalitat a Tarragona
Carme Mansilla ha rebut la Clau d’Or de la Cambra, la màxima
distinció que atorga la Corporació tarragonina. 
L’acte ha tingut lloc en el marc de la reunió de treball del Comitè Executiu i amb aquesta distinció se li ha volgut reconèixer la seva trajectòria professional a favor de les Cambres i l’activitat econòmica al territori.