El Festival Internacional de Dixieland 2013 s’ha clausurat aquest passat diumenge amb una elevada participació de públic en els actes programats. Així ho destaca la tinent d’alcalde de cultura, Carme Crespo, que en fa una valoració positiva.L’afluència de públic a tots els espectacles organitzats durant dues setmanes ha estat notable tant pel que fa als actes a l’aire lliure, com ara els vermuts i aquelles activitats més familiars com la xocolatada. Tampoc hi ha faltat gent en les cites en espais tancats com els concerts al Teatre Metropol i al nou Teatre Tarragona. En total, el festival ha comptat amb més de 50 activitats i 30 formacions entre artistes i bandes. Crespo també ha remarcat el paper primordial que enguany han tingut els músics de Tarragona. Assegura que han demostrat el gran talent que hi ha a la ciutat en el camp de la música i en concret del jazz. La tinent d’alcalde té la intenció que en properes edicions encara sigui més notable la presència de grups locals. Carme Crespo ha afirmat que l’Ajuntament seguirà apostant pel Festival i ha agraït la col·laboració de totes les entitats que l’han fet possible. Ha esmentat especialment a l’Estudi de Música i ha subratllat que dóna projecció a tot Catalunya i que és una referència internacional pels artistes escollits. Crespo també ha parlat de l’encert de fer coincidir el Festival amb el primer cap de setmana de Setmana Santa. Diu que s’ha la gran afluència de públic també de fora de la ciutat , especialment en aquells actes al carrer. A causa de la pluja només es va suspendre el Picnic Dixie, al Parc del Francolí. S’ha decidit programar-ho pel proper diumenge 7 d’abril, tot i que ja fora de festival.