Dijous 07 de març de 2013Ens acompanyarà la segona tinent d’alcalde de Cultura, Patrimoni i Festes, Carme Crespo. Parlem amb ella, avui que Cyrano de Bergerac aixeca el teló de la temporada conjunta dels teatres Tarragona i Metropol. També a pocs dies de l’anunci de la recuperació del festival de Dixie.

Redacció Tarragona Ràdio