Sis destinacions i 90 empreses de la demarcació participaran en la campanya ‘Catalunya, Hola Família’ que té l’objectiu d’atreure turistes amb nens durant dos caps de setmana. S’han programat una setantena d’activitats d’oci i llegendes que es portaran a terme ´durant dos caps de setmana. Es faran del 20 al 22 d’abril en zones de la Costa Daurada i del 18 al 20 de maig en destinacions d’interior i muntanya de les comarques tarragonines.
A més, les famílies podran beneficiar-se de descomptes en allotjament, tallers, sortides i menús especials en restaurants.
La campanya està impulsada per l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat amb la intenció d’afavorir la desestacionalització amb qualitat i diversitat.
Hi col·laboren els organismes de promoció del territori com el Patronat de Turisme de la Diputació i diferents ajuntaments.
El Director General de Turisme de la Generalitat, Octavi Bono, destaca que és la primera edició d’una campanya que té la intenció d’afavorir la desestacionalització amb qualitat i diversitat.
Totes les destinacions disposen del segell Natura i muntanya en família i segell de Platja en família de l’Agència Catalana de Turisme.
La campanya s’adreça al públic familiar nacional i internacional.
Els francesos i britànics són els mercats que més turisme en família aporten a Catalunya.
S’ha creat l’app ‘Llegendes en família’ que permetrà buscar i caçar un seguit d’éssers màgics creats per l’ocasió, vinculats amb el territori i que s’hauran de trobar en platges i muntanyes.

