120 estudiants de 4art d’ESO i de batxillerat de tot l’Estat prenen part en la cinquena edició dels Campus Científics d’Estiu de la URV, que han arrencat aquest dilluns. Seran quatre grups de 30 alumnes que des d’ahir i fins el 24 de juliol faran estades d’una setmana a la Rovira i Virgili, amb tallers formatius, i activitats culturals i lúdiques. En parlem amb Arantxa Capdevila, vicerectora de docència estudiants i comunitat universitària
Cinquena edició dels Campus Científics dâ??Estiu de la URV
