Cirque du Soleil i PortAventura s’han mostrat molt satisfets per l’èxit assolit amb l’espectacle Kooza, que la companyia canadenca ha ofert aquest estiu a les instal·lacions del parc temàtic. Des del passat 11 de juliol i fins el passat dissabte, darrera funció, han assistit a l’espectacle un total de més de 100.000 espectacles. Aquest èxit fa que les dos empreses s’hagin emplaçat a reunir-se properament per iniciar negociacions per a futures col·laboracions. Per al parc temàtic, amb gairebé quatre milions de visites, aquesta col·laboració suposa un pas més per consolidar la seva estratègia de sumar nous referents internacionals que posicionin el resolt com el millor destí d’oci familiar d’Europa.
Aquestes col·laboracions amb companyies o empreses especialitzades i referents internacionals és una de les estratègies que es fixa PortAventura per atreure també molt més turisme estranger, que actualment ja representa el 50% del total dels visitants. En els darrers anys, el parc ha apostat per aquesta internacionalització i la incorporació de nous projectes amb una inversió des del 2010 de més de 125 MEUR.
En aquest pla de desenvolupament s’emmarca també el nou parc temàtic ‘Ferrari Land’, després de l’acord de llicència que ha assolit PortAventura amb la marca italiana.