Els Grups Municipals de Convergència i Unió i del Partit Popular de l’Ajuntament de Tarragona demanen al conseller d’Esports, Xavier Tarrés, que faci de mitjancer en el conflicte que afecta l’Atlètic Camp Clar per tal que no es vegin afectats els 150 nens i nenes del futbol base. Amb l’inici imminent de la nova temporada, aquesta actuació diu la nota de premsa que ha de ser ràpida per evitar que hagi equips que no es puguin inscriure en les seves competicions.
Els dos grups volen que s´assegui en una mateixa taula al president del club, Pedro Bautista, al representant del futbol base, Samuel Ortega, i el conseller d´Esports per tal de posar solució a un desacord que fa mesos que s’allarga i que ja va provocar la suspensió d’un torneig de futbol base el passat mes de juny per trobar-se tancat l’Estadi Municipal Ortega Parejo del barri de Campclar.
La nota també diu que els grups són coneixedors que l’Ajuntament no té competències en el funcionament intern dels clubs esportius privats, però demanem que el conseller d’Esports faci de mitjancer entre ambdues parts com ha fet en altres casos.