L’Audiència de Tarragona comença aquest dimarts el judici per una de les peces separades del cas Torredembarra. És la que fa referència als presumptes lloguers irregulars de dos locals del municipi, pels quals l’exalcalde Daniel Masagué està acusat de malversació i prevaricació.
Els fets es remunten als anys 2011 i 2012 i segons la fiscalia el consistori hauria promogut contractes d’arrendament il·legals que suposaven pèrdues econòmiques per l’ajuntament. El ministeri fiscal demana quatre anys i mig de presó i nou d’inhabilitació per Masagué. Entre els acusats hi ha altres exregidors com Pere Font, Paqui Felguera, Santi Ardèvol, José Oviedo i Juan Pérez. Tots ells, inclòs l’exalcalde, està previst que declarin els pròxims 29 i 30 de juny.
El cas Torredembarra és una de les macrocauses més complexes que té damunt la taula l’Audiència de Tarragona, amb ramificacions amb altres procediments penals i origen del cas 3%, de presumpte finançament irregular de l’antiga Convergència Democràtica de Catalunya.
Més notícies:
- Junts per Catalunya demana la rescissió del contracte amb Renfe i Adif
- Derrota i descens del CV Sant Pere i Sant Pau
- Èpica remuntada del Mèdol Tarragona SPSP davant el CV Manacor
- Tarragona duplica la capacitat de retenció de residus per reduir l’impacte de les pluges torrencials
- L’Ibersol CBT completa el tràmit amb el cuer i es posa segon (89-66)
