La transformació del Parc de la Reconciliació ja ha començat. La primera fase, la substitució de les llumeneres per noves de tecnologia LED, ja s’ha realitzat. En concret es tracta dels punts de llum tipus americanes dels jardins, informa l’Ajuntament. Aquest projecte, parcialment subvencionat per la Diputació, consisteix a canviar les llumeneres de vapor de mercuri per llumeneres tipus LED.

Altres punts de llum que també s’estan renovant aquests dies són els d’una part de la Via Augusta, passeig de Sant Antoni i passeig de les Palmeres, és a dir, tot l’entorn del Parc de la Reconciliació. A continuació, també canviaran a la plaça dels Carros, carrer August, carrer de Joan Maragall i plaça Verdaguer. El canvi de tots aquests punts de llum estarà llest en 15 dies.

La segona de les actuacions que es realitzarà és la instal·lació d’una tanca perimetral per preservar el Parc de la Reconciliació. A continuació es farà una millora de la jardineria, degradada pel vandalisme i l’incivisme nocturn.