Els sis càmpings de la ciutat acaben d’obrir temporada –oferint 6.600 places- i han acomplert les expectatives. Han assolit el complert en bungalow i una alta ocupació en parcel.la, del 85% de dijous a diumenge de la Setmana Santa. La resta dels dies l’ocupació també ha estat satisfactòria, per sobre del 60%.
El client ha estat bàsicament català i nacional; del País Basc, Navarra i l’Aragó. Ara bé, un 15% de l’ocupació d’aquests dies ha estat clientela internacional, que fa estances de més de 7 dies més enllà de la Setmana Santa, provinent de França, Alemanya i Suïssa. Les dates en les que ha caigut enguany la Setmana Santa i la bona climatologia han ajudat a tenir aquesta bona arrencada de temporada.
El president dels càmpings de Tarragona, Joan Anton, assegura que tot plegat els fa pensar que les reserves de cara a l’estiu també seran bones, tot i que reconeix que és massa d’hora per a fer valoracions precises.
Anton ha afegit que les inversions dels darrers anys als càmpings estan donant resultats i reconeixement entre públic nacional i internacional. Els guardons rebuts en els darrers temps així ho reforcen -ha assenyalat.
Anton ha valorat positivament el Tarragona Family Week, que va tenir lloc fins a Dimecres Sant, amb un total de 90 famílies en establiments de càmping -bungalow. Diu que aquesta oferta es consolida com a reforç per a vincular el turisme familiar i la destinació Tarragona a la vegada que estimula l’inici de la temporada turística. Es tracta d’una iniciativa conjunta entre Tarragona Turisme, comerços, restaurants, hotels i càmpings.
D’altra banda, també ha valorat que projectes com Ferrariland o BCN World, només pel seu anunci de futura inversió, ja són un reclam i atractiu per a la clientela, que arriba als allotjaments de la ciutat demanant més informació.