A dos quarts de dotze d’aquest dilluns a la nit es tallaran les vies entre Tarragona i Sant Vicenç de Calders per les obres al túnel de Roda de Barà. La intervenció, que suposarà l’adaptació a l’ample internacional pel pas de mercaderies del Corredor del Mediterrani, obliga a interrompre durant 5 mesos la circulació ferroviària de tots els serveis regionals i la RT2 que connecten amb Tarragona.
El pla de mobilitat alternativa dissenyat comporta la sortida d’autobusos de l’avinguda de Roma i de la plaça dels Carros.
Els de l’avinguda Roma aniran directament a Sant Vicenç de Calders i des d’allí els usuaris podran agafar el tren fins a Barcelona. El primer sortirà a les 5.34h.
Els busos que sortiran de la plaça dels Carros tindran parada a Altafulla i Torredembarra. El primer sortirà a les 5.12h.
A més, des de l’Estació d’Autobusos sortiran viatges directes entre Tarragona i Barcelona a través de BusPlana que funcionaran amb la T10/120 que suposa el cost de 4 euros el viatge.
El director de Rodalies Catalunya, Antonio Carmona, ha explicat a Tarragona Ràdio, que hi haurà 300 circulacions i 30.500 places de bus durant els 5 mesos de tall ferroviari. Recorda que les obres representen una inversió històrica que permetrà que el servei regional millori en un futur.
La portaveu de la Plataforma Dignitat a Les Vies, Anna Gómez, ha reconegut que estan nerviosos de cara a aquest dimarts i assumeix que sigui com sigui, els usuaris hauran de perdre temps personal.
Es mostren preocupats per la informació que hi hagi i per l’embut que es pot produir a Sant Vicenç.
Altres notícies:
- La remodelació de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la URV agafa embranzida
- Tret de sortida a la 32a Mostra de Teatre Jove de Tarragona
- Tarragona, punt de partida del nou viatge musical d’El Petit de Cal Eril
- L’equip de govern manté la previsió de tenir nova empresa de la neteja a l’estiu
- Una cabina misteriosa a la Rambla Nova reflexiona sobre el compostatge