Comuns Sumar proposa l’elaboració d’un pla integral de mobilitat del Camp de Tarragona que compti amb els diferents mitjans de transport i amb tota la demarcació. Expressen que la Generalitat de Catalunya no pot mirar a l’altre costat.
La cap de llista de la formació, Yolanda López, lamenta que les condicions indignes del transport públic hagi fet perdut la feina a algunes persones.
També han denunciat el tancament previst de 21 línies educatives al Camp de Tarragona.
Afirmen que és una situació que s’ha d’aturar i que la solució passa per complir el compromís del Departament d’Educació d’abaixar les ràtios i de no reduir més el nombre de professorat davant els nivells baixos indicats per l’informe PISA.
La formació va mantenir aquest divendres una trobada amb CCOO Tarragona per abordar les diferents problemàtiques.
Més notícies:
- Empat sense gols del Nàstic a Vila-Real (0-0)
- El REC impulsa el talent emergent amb el programa Primer Test del RECLab
- Parc Central proposa per al Black Friday un joc sobre Tarragona i regala bosses confeccionades amb material reciclat de Santa Tecla
- Un projecte pioner integrarà IA i simulació virtual per reforçar l’acompanyament expert a les unitats neonatals
- ‘La dimensió metropolitana del Port de Tarragona’, nova sessió del cicle Mirades Metropolitanes


