Comuns Sumar proposa l’elaboració d’un pla integral de mobilitat del Camp de Tarragona que compti amb els diferents mitjans de transport i amb tota la demarcació. Expressen que la Generalitat de Catalunya no pot mirar a l’altre costat.
La cap de llista de la formació, Yolanda López, lamenta que les condicions indignes del transport públic hagi fet perdut la feina a algunes persones.
També han denunciat el tancament previst de 21 línies educatives al Camp de Tarragona.
Afirmen que és una situació que s’ha d’aturar i que la solució passa per complir el compromís del Departament d’Educació d’abaixar les ràtios i de no reduir més el nombre de professorat davant els nivells baixos indicats per l’informe PISA.
La formació va mantenir aquest divendres una trobada amb CCOO Tarragona per abordar les diferents problemàtiques.
Més notícies:
- Parla la Perpetuadora 2025: “Hi ha moltes Montse Teuler darrere dels balls”
- Josep Maria Palet confia que el trasllat de l’ICAC a la Tabacalera estarà enllestit a finals del 2028
- L’Ajuntament estudia ampliar l’horari de les terrasses pel Concurs de Focs a petició dels restauradors
- El Nàstic fa balanç de la temporada mentre ja planifica la vinent
- Julián García-Torres es mostra il·lusionat amb el projecte del CV Sant Pere i Sant Pau