La plaça de la Font ha acollit una de les diferents concentracions que s’han fet a Catalunya per recordar que Oriol Junqueras i Joaquim Forn compleixen aquest dimecres sis mesos a la presó d’Estremera.
L’acte a Tarragona s’ha impulsat des d’Òmnium Cultural, l’ANC i des de formacions com ERC, PDeCAT i la CUP. De fet, regidors d’aquestes tres formacions s’han afegit a la protesta a les portes del consistori.
El diputat d’ERC i exdelegat de la Generalitat a Tarragona, Òscar Peris, ha llegit la carta de Junqueras i Forn als assistents a la plaça de la Font. Ha transmès l’agraïment dels dos polítics i ha qualificat d’injust el seu empresonament. Ha relatat la duresa del mig any al Centre Penitenciari d’Estremera.
Concentracions similars s’han fet en altres places de la geografia catalana. Tot plegat en el marc de la campanya Free Junqueras.