L’orquestra Camerata XXI tocarà aquest dissabte al Palau de Congressos en el marc del cicle Tarragona Clàssica. El concert, dirigit pel director titular Tobias Gossmann, s’iniciarà a les set de la tarda. L’orquestra estarà acompanyada pel tenor Roger Padullès, guanyador del segon premi Plàcido Domingo al millor cantant espanyol, entre altres guardons. S’interpretaran obres d’Edward Grieg i Benjamin Britten. Les entrades valen 15 euros. La Camerata XXI tornarà a actuar de nou a la ciutat el proper dimarts dia 21. Serà a l’Auditori de Caixa Tarragona on oferirà un concert de Nadal amb valsos i nadales.