La coral Rossinyols de Tarragona ha organitzat un concert solidari de cors infantils en favor de la Fundació Casal l’Amic. Serà aquest dissabte 24 de maig a les set de la tarda a l’Esglèsia Parroquial de Campclar. Els Rossinyols és una agrupació coral formada per una vintena de cantaires d’entre 3 i 14 anys. Són la secció infantil de l’Associació Cor ciutat de Tarragona. Per tercer any consecutiu, oferiran un concert solidari a favor d’entitats que treballen per la millora de la qualitat de vida dels infants. Acompanyats pel Cor de l’Escola Guillem Fortuny de Vilafortuny i el Cor Cantarelus de La Riera de Gaià, oferiran un repertori conformat per cançons del món que repassen diverses ètnies i estils musicals.

Enguany, l’entitat beneficiaria serà la Fundació Casal l’Amic que realitza projectes de carrer amb joves i infants als barris de la ciutat.

La directora coral Maria Negrié, ha exlpicat que el concert solidari permet apropar la música a llocs o col·lectius que no són habituals.