L’Agència Catalana de Consum ha demanat a les entitats financeres que s’abstinguin de cobrar qualsevol quota pels serveis d’iDental i resolguin així els contractes de crèdit que tenen els pacients. Consum ha confirmat que s’han rebut més de 600 reclamacions pel tancament de les 3 clíniques que hi havia a Catalunya i ha reiterat que vetllarà per la suspensió del cobrament de crèdits per part dels bancs.

La inspecció de Consum ha sol·licitat a iDental les dades dels pacients afectats i dels seus tractaments contractats, a més dels preus corresponents. L’Agència s’ha adreçat al Col·legi Oficial d’Odontòlegs i Estomatòlegs per tal de demanar la seva implicació dels seus col·legiats perquè facilitin els peritatges que puguin necessitar els afectats i, així, determinar el grau de prestació de les actuacions realitzades per iDental fins a la suspensió del tractament.

La Generalitat assegura que en tenir coneixement de la situació va contactar amb Salut i amb els Mossos per coordinar les mesures davant el tancament dels establiments. Consum demana els afectats que recopilin tota la documentació de la que disposen i presentin una denúncia als Mossos.

Etiquetat: