El moviment veïnal per l’AP-7 gratuïta, rebatejat ara com a Mai Més, ha enregistrat les imatges del moment de l’enderrocament dels peatges de les autopistes alliberades al Camp de Tarragona per reivindicar la viabilitat de garantir amb recursos públics el manteniment de les vies alliberades sense recórrer a l’aplicació de la vinyeta o nous impostos. Reclamen al govern espanyol transparència a l’hora de facilitar dades sobre el cost real del manteniment de les vies ràpides alliberades, com l’AP-7 i l’AP-2.
Des de fa dues setmanes, les màquines treballen activament per fer efectius els enderrocs dels peatges del tram nord de l’AP-7 i l’AP-2 que encara es mantenien dempeus després de l’alliberament de les vies, l’1 de setembre passat. Membres del moviment veïnal han documentat detalladament –en alguns casos amb imatges des de diferents angles- el moment de la caiguda de les marquesines. Primerament, al peatge de Torredembarra/Altafulla, de l’AP-7. Posteriorment, als de la Bisbal del Penedès i Vila-rodona, a l’AP-2. Finalment, la nit del passat dijous va ser el torn de l’estructura de l’accés de Tarragona de l’AP-7.
El portaveu del moviment veïnal, Llorenç Navarro, ha argumentat que enregistrar la caiguda de les marquesines vol reivindicar que és viable el manteniment públic de les autopistes.
Les obres en marxa, segons han apuntat a l’ACN fonts de l’administració estatal, tenen un cost global de 6 milions d’euros al llarg de dos anys. Entre les més importants, remarquen, les de la sortida 35, de Vila-seca i Salou, que encara es troba pendent de començar.
Més notícies:
- Unió de Pagesos alerta de danys “importants” en oliveres i cítrics pels aiguats a l’Ebre i reclama “celeritat” al Govern
- L’Oncoswim Tarragona es consolida amb la seva 4a edició
- La Guàrdia Urbana deté una persona per furtar un patinet i una altra per desobediència i amenaces
- Deixa’t Portar amb Miguel González, Temporada 25/26
- L’AEQT i el Departament d’Educació presenten la remodelació de l’Aula de la Química