La companyia química continuarà sent soci empresarial oficial del Gimnàstic de Tarragona durant la temporada 2025-2026
Covestro torna a apostar pel Gimnàstic de Tarragona i perllonga una relació de gairebé quatre dècades que va començar el 1986, quan la companyia encara pertanyia al grup Bayer. L’empresa, referent internacional en el desenvolupament de materials polimèrics d’alta qualitat, continuarà col·laborant amb el club com a soci empresarial oficial durant la temporada 2025-2026, reafirmant així la seva implicació amb l’esport i amb el teixit social i econòmic de la ciutat.
L’acord consolida la presència de Covestro al Nou Estadi Costa Daurada i posa en relleu la importància que la companyia concedeix als valors del treball en equip, la perseverança i la millora constant, principis compartits tant per l’àmbit esportiu com per l’empresarial.
La signatura de la renovació va tenir lloc a les instal·lacions del club, en un acte celebrat dimecres passat, 21 de gener, amb la participació del director general de Covestro España, Andrea Firenze, i el president executiu del Gimnàstic de Tarragona, Lluís Fàbregas.
Andrea Firenze ha afirmat que “aquesta col·laboració reflecteix el nostre compromís amb Tarragona i amb les persones que formen part de la seva comunitat. A Covestro creiem que l’esport és una eina poderosa per inspirar, unir i transmetre valors que també apliquem al nostre dia a dia, com l’esforç i la voluntat de millorar. És un orgull continuar acompanyant el Nàstic en aquesta nova etapa”.
Per la seva banda, Lluís Fàbregas ha destacat que “el compromís de Covestro amb la nostra entitat és un exemple de fidelitat, amb unes bases assentades dècades enrere i mostrant-se com un soci empresarial indispensable per a nosaltres. Aquesta renovació ens permet continuar treballant pel territori i per al territori amb la finalitat d’aconseguir les millors oportunitats de futur”.
Amb la renovació d’aquest patrocini, Covestro reafirma la voluntat de continuar impulsant projectes que promoguin el benestar, el desenvolupament local i la connexió entre l’empresa i el seu entorn.
