El cap de llista de Junts per Catalunya a Tarragona, Josep Maria Cruset, ha llançat un missatge per dir prou després d’un mandat en què el govern central amb el suport de determinats grups no hagin aconseguit “res” en clau territorial, ha indicat. Acusa l’executiu de Pedro Sánchez d’empobrir l’economia del país.
Cruset ha mencionat algunes de les propostes que reivindicaran en la propera legislatura com les mercaderies per l’interior o accions per encarar la regressió del Delta de l’Ebre.
Cruset ha lamentat la infraexecució dels pressupostos de l’Estat a Catalunya, a més d’impedir completament el dret a l’autodeterminació i laminar la identitat del país.
Junts per Catalunya inicia la cursa electoral a Tarragona amb una valoració positiva de la campanya “10 dies, 10 comarques”. La formació ja s’ha reunit amb més de 80 entitats, empreses i col·lectius al llarg d’aquests dies.
Més notícies:
- La Guingueta es consolida com un espai educatiu de referència amb més de 4.600 usuaris
- Tarragona Cruise Port rep l’escala de tres creuers en un mateix dia
- Oberta la licitació per automatitzar la coberta tèrmica de la piscina Sylvia Fontana
- SATSE reclama reforçar el paper de les llevadores davant els efectes de la calor extrema sobre mares i nadons
- Els alumnes de les autoescoles no es poden presentar als exàmens

