Rebollo que és el convidat aquesta setmana al Podcast del Sempre Nàstic, ha explicat que té marcada aquesta temporada com una gran oportunitat per fer una gran campanya.
Rebollo, ha explicat que d’ençà que va arrencar la pretemporada té marcat en vermell aquesta lliga, ja que, per edat i per experiència, creu que ha arribat el moment de fer un pas endavant i consolidar-se com un dels porters importants de la categoria.
Dani Rebollo, que juga la seva segona temporada al Nàstic, va començar com a suplent aquesta lliga, tot i ser el porter que va acabar la lliga passada com a titular. Ho va fer en benefici de Toni Fuidias, però Luis César va tornar a confiar en el de Lepe a partir de la quarta jornada de lliga. Des d’aleshores, Rebollo ha jugat 5 partits, 450 minuts, i ha encaixat 5 gols, mitjana d’1 gol per partit.
Rebollo, ha explicat les sensacions i el desencís de no aconseguir l’ascens a finals de la temporada passada, diu que enguany s’ha de tornar a intentar.
El porter del Nàstic, ha parlat també de quin partit preveu aquest dissabte a Sabadell.
