Escolta a Ramon Cuadrat Esports Tarragona Ràdio
En atletisme, el Canari Dani Alonso i la catalana Marta Galimany han estat els guanyadors de la segona edició de la Milla Urbana que aquest cap de setmana s’han disputat a Tarragona. En total van ser més de 250 atletes els que van participar en aquesta segona edició de la prova tarragonina que ha obert el ventall de participants en diferents categories. El moll de costa va ser l’escenari d’un circuit de 536 metres al que els atletes varen donar tres voltes. Pel que fa als esportistes tarragonins, cal destacar el tercer lloc de Pedro Ortega en categoria masculina i la segona posició de Laura Garcia.El Gerent del Patronat d’Esports de l’Ajuntament de Tarragona, Ramón Quadrat, ha valorat positivament els canvis que ha patit la prova. Aquest pròxim mes de gener es decidirà quan es disputarà la pròxima edició d’aquesta milla urbana que patirà amb gairebé tota probabilitat un canvi de dates i es podria corre a la primavera del 2011.
