David Fernández (IbersolCBT): ‘La ciutat s’hi ha abocat i es donen tots els elements perquè el Nàstic estigui a segona divisió’
Així de contundent s’ha mostrat el capità de l’Ibersol CBT sobre les opcions del Nàstic de guanyar dissabte al Nou Estadi Costa Daurada contra el Màlaga, i aconseguir l’ascens de categoria.
En una entrevista a Tarragona Ràdio, el recentment renovat com a capità del quadre dels del Serrallo afirma que està molt emocionat com a tarragoní, com també ho està, assegura, i s’està veient amb el ple de dissabte tota la ciutat amb el club grana.
David Fernández diu que es donen tots els elements perquè el Nàstic estigui a segona divisió i que el club i la ciutat s’ho mereixen.
Fernández assegura que entenc perfectament com està ara mateix el vestidor i el tècnic grana, Dani Vidal, que estan vivint el mateix que ara fa una mica més d’un any van viure ells amb l’acens a la Segona FEB (l’antiga LEB Plata). Hi ha nervis, però l’afició i els ànims als vestidor acompanyen.
El tècnic es mostra molt il·lusionat per haver renovat recentment la confiança amb el Club Bàsquet Tarragona, han arribat a un acord per renovar un any més la seva relació. El base de La Selva del Camp, un dels referents de l’equip, continuarà sent el capità del nou projecte del CBT a la Segona FEB (antiga LEB Plata).
Fernández té 32 anys i la propera temporada serà la seva 16a defensant la samarreta de l’entitat blava.
Altres notícies:
- L’Ajuntament sol·licitarà una subvenció a la Diputació per fer front als efectes de la Dana del novembre
- Dani Vidal: “El partit ens pot servir per donar un cop de puny sobre la taula”
- Un estudi de la URV conclou que menjar pasta millora els factors de risc metabòlic en comparació a altres carbohidrats
- Es produeix una fuita de nafta a les instal·lacions de Repsol sense afectacions a l’exterior segons l’empresa
- Substitueixen 60 llumeneres en alçada a l’avinguda Vidal i Barraquer i a les rotondes d’Andorra i Països Catalans