35 punts en l’última jornada de lliga després d’haver anotat 11 triples converteixen al jugador cebetista en el millor de l’última jornada a la Lliga EBA . La seva actuació no fa més que confirmat el bon estat de forma pel que passa des de que va arrencar la temporada.

Fernández admet que s’està sentint bé i amb confiança. Espera seguir en la mateixa línia.
Com a anècdota, dir que es va quedar a un triple dels 12 que va anotar la passada temporada Adri Duch. 

Justament l’adeu d’Adrí Duch, que era la referència en atac dels de la nostra ciutat, ha suposat que en part el capità cebetista hagi agafat aquesta reponsabilitat, junt amb altres companys que han de suplir els punts que des del perimetre anotava l’actual jugador del Pardinyes.

Els blaus viuen la primera setmana en solitari com a liders de la competició, són l’unic equip del grup que ha aconseguit guanyar els 5 partits que es porten disputats, un fet que asegura Fernandez no era fàcil. 
L’
equip torna avui als entrenaments, despres de la jornada de descans d’aquest dilluns.