L‘Associació d’Empresàries i Directives de Tarragona organitza un debat empresarial i econòmic de les eleccions municipals amb els alcaldables per Tarragona. Amb motiu de les eleccions municipals del 28 de maig, l’entitat celebrarà la trobada a la Casa Joan Miret de Tarragona el pròxim dijous 4 de maig a les 19 hores.
El debat estarà moderat per la sòcia de l’associació i periodista Mercè Veciana. En el transcurs de la vetllada, es plantejaran temes d’interès econòmic, empresarial i sectorial que formularan els assistents i convidats en el torn de preguntes obert que hi haurà durant el transcurs del sopar que acompanyarà l’acte.
L‘esdeveniment és obert a tothom, i planteja la possibilitat que els candidats a l‘alcaldia de Tarragona coneguin de primera mà les principals inquietuds del teixit empresarial de les nostres comarques.
L’Associació AEDT va néixer l’any 2015 i el seu objectiu és consolidar una xarxa de dones empresàries i directives a tota la demarcació de Tarragona i ser un referent en el món empresarial dotant a les seves sòcies d’eines, recursos, serveis i formació per assolir els seus objectius professionals. Lluitant per aconseguir el reconeixement del talent femení com un gran actiu en la societat i en el teixit empresarial.
Més notícies:
- L’Asisa Tarragona SPSP s’imposa per 3 a 0 al Premià de Dalt i es posa líder de la 1era Nacional en un partit perfecte
- La Colla Jove reafirma el vincle amb la plaça Vella del Vendrell
- Victòria d’infart pel masculí del Volei SP i SP (3-2) contra el Barça
- El Nàstic deixa escapar dos punts (2-2)
- L’escriptor tarragoní Pol Guasch, Premi Nacional de Cultura 2026
