Els grana jugaran aquesta tarda a partir de les 8 un nou amistós en aquest cas al municipal de la Devesa davant la Rapitenca de tercera divisió. El cos tècnic posarà sobre el terreny de joc a l’equip que va ser titular en la primera jornada de lliga davant l’espanyol després de que ahir en l’amistós davant La Pobla juguessin els menys habituals. El partit davant La Rapitenca doncs servirà per mantenir el ritme de competició i per tornar a veure a un dels que va debutar ahir, Ã?scar Lòpez. El jugador de Sant Adrià del Besos va tenir els primers minuts amb la samarreta del Nàstic, tot i que va jugar com a lateral dret. Oscar López es mostra satisfet del seu paper a l’equip i li dóna poca importància a la seva ubicació al terreny de joc. El debut d’Ã?scar Lòpez però no ha estat l’única bona notícia a Cana Nàstic ja que també hem conegut que Julio César Cáceres ha estat convocat amb la selecció del Paraguay per jugar l’amistós del pròxim 7 d’octubre davant d’Austràlia. Cáceres que ja va jugar el mundial amb la selecció sembla doncs que continua comptant pel nou seleccionador Raül Amarilla. No son tan bones les sensacions quan es parla de la gespa de les instal·lacions grana. La plantilla continuarà aquest mati entrenant i ho seguiran fent tota la setmana a l’estadi de La Pobla i fins i tot algun dia de la setmana que be per tal de permetre que el resembrat de la gespa al nou estadi arreli. Aquesta actuació que es va fer a finals de la setmana passada vol servir per eliminar la plaga de fongs que havien començat a malmetre l´ herba del estadi. Virgili lamenta que amb aquest problema l´equip es vegi entrenant sobre gespa artificial, tot i que ja ha confirmat que el nou camp d´entrenament a Campclar estarà enllestit per les primeres setmanes de novembre.Des de la plantilla s’han mostrat satisfets amb la gespa de l’estadi de La Pobla tot i lamentar no poder entrenar en gespa Natural.Pel que fa al capítol d’incorporacions cal recordar que aquesta mitjanit es tanca el període de fitxatges i que els grana no incorporaran a cap altre jugador el que pot permetre que el lateral extremeny Marco tingui fitxa amb el club. Així ho ha confirmat el mateix Xavi Bartolo. Per acabar dir que la federació de penyes del Club ja ha fet oficials els preus pel desplaçament a Pamplona. Els socis del Nàstic pagaran 50 euros i els no socis 60. El preu inclou entrada i autobús. L’entrada sola es podrà comprar també a partir del proper dia 12 a la seu de la federació de penyes al preu de 30euros. L’equip torna aquesta tarda a l’activitat amb el partit davant de la Rapitenca a les 8 i demà s’exercitarà en doble sessió a La Pobla.

Redacció Tarragona Ràdio