Fi de la prealerta del PLASEQTA. Protecció Civil l’ha desactivada després que l’empresa hagi finalitzat el transvasament del producte a un altre tanc sense incidències.
Recordem que Protecció Civil havia activat aquest dimecres a la nit la prealerta del Plaseqta, a causa d’una fuita d’àcid clorhídric a Covestro.
La prealerta del Pla d’Emergència Exterior del Sector Químic de Tarragona s’ha activat a les 23:45 h de la nit.
En concret, els fets han passat a la seu de l’empresa, al polígon sud a La Canonja. La fuita, segons informa Emergències, ja està controlada amb mitjans propis de la mateixa indústria.
La fuita d’àcid clorhídric s’ha produït durant les maniobres de transvasament del producte d’un dipòsit a un altre.
La pròpia empresa s’ha encarregat de neutralitzar el producte vessat. L’incident no ha provocat ferits i no calen mitjans externs.
Més notícies:
- Empat sense gols del Nàstic a Vila-Real (0-0)
- El REC impulsa el talent emergent amb el programa Primer Test del RECLab
- Parc Central proposa per al Black Friday un joc sobre Tarragona i regala bosses confeccionades amb material reciclat de Santa Tecla
- Un projecte pioner integrarà IA i simulació virtual per reforçar l’acompanyament expert a les unitats neonatals
- ‘La dimensió metropolitana del Port de Tarragona’, nova sessió del cicle Mirades Metropolitanes


