La guàrdia civil ha desarticulat a Reus una xarxa de narcotraficants que es dedicaven a introduir droga a Europa i a gestionar-ne la compra-venda. L’operació ha permès detenir quatre homes a Reus, un altre al Vendrell i un cinquè a Marsella, a França. Tots els arrestats són de nacionalitat marroquina i tenen entre 21 i 34 anys. La guàrdia civil els va decomissar 100 quilos de haixix i 2.500 euros en efectiu. A més, va localitzar un cotxe que havia estat robat a punta de navalla a la Pineda amb l’objectiu de traslladar la droga a França. Els arrestats havien canviat les plaques de matrícula per tal de passar desapercebuts. Els detinguts ja han passat a disposició del jutjat d’instrucció de Reus. Dox detinguts més al Vendrell per tràfic de drogaLa Guàrdia Civil deté dues persones al Vendrell que es dedicaven al tràfic de drogues.Segons informa el cos policial, la detenció es va produir a la sortida de l’AP-7, al peatge del Vendrell, quan els agents van fer aturar dos vehicles, un turisme i una furgoneta.Immediatament, aquests es van donar a la fuga però poc després van ser neutralitzats. A l’interior d’un dels cotxes, la Guàrdia Civil hi va trobar sis paquets que contenien uns 60 quilos d’haixix. Els dos arrestats són dos veïns de Salou i Reus i de nacionalitat marroquina. Transportarien la droga de Barcelona a Tarragona, i seria distribuïda per diferents localitats de la zona.