Aquest preacord millora les condicions de la plantilla incloent-hi reducció de jornada, un bo mensual energètic, jornada d’estiu ampliada, una polivalència per a la majoria del Grup Professional 4, entre d’altres temes. Un preacord que ha arribat en mig dels preparatius per la jornada de protestes d’aquest dilluns.
El secretari general d’UGT FICA Tarragona, Moisés Fortuny, ha explicat, en declaracions a Tarragona Ràdio, que hi ha hagut un preacord en el que tots els sindicats estaven d’acord i que ha permès la desconvocatòria de les aturades d’aquest dilluns.
Aquesta protesta estava prevista per aquest dilluns. Els treballadors reclamen millores per evitar la pèrdua de poder adquisitiu dels salaris. Les condicions del preacord s’hauran de ratificar per la plantilla en les pròximes setmanes.
Més notícies:
- A Tarragona i l’Ebre les exportacions han incrementat un 5,3% al juny, arribant fins als 1.016 milions d’euros
- Tarragona serà la seu del Campionat d’Europa de Triatló 2026
- La base Anna Terrón també s’incorpora al projecte de Lliga Femenina 2 del TGN Bàsquet
- Maria Torguet i Aritz París, han estat escollits la princesa i el cavaller de la Cucafera Baixa 2025
- La URV millora posicions i se situa en la 601-700 del món al rànquing Xangai