Els investigadors van poder observar diversos conductes de ventilació i alguns aparells d’aire condicionat al sostre de la nau, tot i que les finestres estaven cobertes des de l’interior. Aquesta nau era l’única que no presentava cap activitat de tipus comercial o industrial.
De fet, una empresa especialitzada va verificar una manipulació de la xarxa de distribució on s’hi havia enllaçat una doble escomesa per a la defraudació de fluid elèctric des d’aquesta nau.
L’elevat consum elèctric, les fortes olors i altres indicis van motivar la sol·licitud de la corresponent autorització judicial d’entrada i perquisició, la qual es va dur a terme aquest dimarts i va confirmar l’existència d’una plantació interior de marihuana.
En aquest dispositiu de la Unitat d’Investigació de la comissaria de Tarragona, hi van participar efectius de la Unitat de Seguretat Ciutadana i de l’Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) dels Mossos d’Esquadra, amb el suport de la Policia Local de Constantí.
A banda de desmantellar aquest punt de producció i distribució de marihuana, es va tallar el subministrament elèctric d’aquesta nau de lloguer.