Un funcionari de la presó de Mas Enric del Catllar (Tarragonès) ha estat detingut per introduir substàncies estupefaents i objectes prohibits al centre. Concretament, l’home venia drogues i telèfon mòbils als interns.
Segons ha avançat ElCaso.cat, i han confirmat fonts penitenciàries a l’ACN, l’individu va ser arrestat dilluns quan va entrar a treballar al matí. Se l’acusa de diversos delictes contra la salut pública en centre penitenciari, blanqueig de capitals i organització criminal.
La investigació es va iniciar el 2023 i el jutjat manté oberta la instrucció, sobre la qual s’ha decretat secret d’actuacions.
- Un Nàstic molt més rodat guanya al Barça Atlètic (1-3)
- Els treballadors de la Residència la Mercè denuncien estar en una situació “insostenible”
- Tarragona adjudica el contracte de càmeres de videovigilància a la Part Alta, Rambla Nova i Via Augusta
- Adjudicades les obres de construcció del Dipòsit Anti-DSU
- Francisca Peinado, al Campionat del Món Júnior de Natació (wjsc’25)