Els Mossos d’Esquadra de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la regió policial Camp de Tarragona han detingut aquest dilluns una dona de 31 anys presumptament relacionada amb la mort violenta d’un home de 27 a Reus. Els fets han passat pels volts d’un quart de sis d’aquesta matinada al carrer de l’Amargura de la capital del Baix Camp.
Diverses dotacions de la Guàrdia Urbana de Reus han tingut coneixement que hi havia un individu greument ferit a la via pública d’aquest carrer del centre del municipi. La víctima ha mort minuts després a conseqüència de les ferides patides per arma blanca. La DIC s’ha fet càrrec de la investigació per tal d’esclarir els fets. El cas està sota el secret de les actuacions.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat diversos efectius de seguretat ciutadana de Mossos d’Esquadra i dues unitats terrestres del Sistema d’Emergències Mèdiques.
- L’ICAT inicia un servei de xerrades socials als barris tarragonins
- La troballa d’una vèrtebra infantil a Atapuerca, “evidència directa” de canibalisme prehistòric
- Festival Sota La Palmera 2025
- La Banda Unió Musical presenta ElectroBUMT
- OxV: fem volei a la platja, amb el Club Volei Sant Pere i Sant Pau