La investigació es va obrir a finals del mes de setembre quan els mossos d’Esquadra van tenir indicis que apuntaven que des d’un domicili es podrien estar distribuïnt substàncies estupefaents.
 Els agents van constatar que hi havia un moviment constant de persones que accedien al pis i sortien al cap de pocs moments.
Finalment es va realitzar una entrada i perquisició en el domicili.
Durant l’escorcoll es van comissar diverses bosses de cabdells de marihuana, preparades per una imminent distribució, i haixix . També es van intervenir dues balances de precisió i diversos estris per manipular les substàncies estupefaents.
La investigació ha conclòs amb la detenció de l’home resident al pis, de 28 anys i nacionalitat espanyola, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.
 El detingut va passar a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia número 6 del Vendrell, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.