Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat 2 d’agost a Salou dos homes i una dona, d’entre 20 i 29 anys, com a presumptes autors dels delictes de conducció temerària, robatori amb força, desobediència a agents de l’autoritat i danys.
La tarda del passat divendres un mosso fora de servei va observar, a l’avinguda Pere Mola de Salou, com un noi llençava una motxilla i una bossa de mà de l’interior d’un vehicle. Davant això, va alertar a altres dotacions policials i, simultàniament, va anar a recollir la motxilla i la bossa de mà que havien llençat. A l’interior va trobar documentació d’una dona que acabava de denunciar, dues hores abans, un robatori a l’interior del seu vehicle a Tarragona.
Hores despès els agents van detectar el vehicle dels sospitosos quan circulava per la Plaça Europa de Salou. Una dotació policial els va fer senyals acústics i lluminosos per tal que s’aturessin, però van fer cas omís i durant la fugida van estar a punt d’atropellar diversos vianants.
Els detinguts van llençar objectes per la finestra i van circular a gran velocitat i en sentit contrari en diverses ocasions. Finalment, el vehicle va col·lidir amb un mur, en un carrer de vianants que dona a la cala Llenguadets, i van intentar fugir a peu.
Amb el suport de la Policia Local de Salou es va aconseguir detenir els quatre lladres. Els quatre detinguts van passar dissabte 4 d’agost a disposició judicial al jutjat en funcions de guàrdia de Tarragona i el jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Més notícies:
- Marilena Estarellas: “A Suïssa ja hi ha 11.000 vaixells elèctrics a tot el país”
- El Banc d’Espanya fa memòria dels estralls causats per la DANA a València
- Circ a l’Anella Mediterrània i grans noms a la programació de tardor-hivern d’arts escèniques
- Detingut a Tarragona un home per enganyar i extorsionar una desena d’empresaris
- Tarragona serà present a Vilafranca amb motiu del 325è aniversari de les relíquies de Sant Fèlix