Un pres de Mas d’Enric, al Catllar (Tarragonès) ha estat localitzat i detingut a França tres anys després de no retornar al centre penitenciari arran d’una sortida programada. El grup de recerca de fugitius dels Mossos d’Esquadra investigava la seva fugida el juny del 2022 i es va emetre una ordre europea de detenció i entrega, ja que se sospitava que havia fugit a França o Romania.
Fa unes setmanes va ser identificat en un control a la via pública a Montpeller i va saltar l’alerta als policies francesos, que el van detenir. El dijous de la setmana passada va ser extradit a Espanya i va reingressar a la presó per complir la resta de la pena.
L’home, de 38 anys i 14 antecedents, complia una pena de nou anys de presó per proxenetisme, robatori a l’interior de domicili, robatori de vehicles, falsificació de document públic i conducció sense permís.
- Alex Almansa arriba al Nàstic després de la seva etapa a l’Espanyol
- Els protagonistes de “El Jardí Sonor”
- El darrer disc del cantautor mallorquí Amulet no “Es Desastre”, és fantàstic.
- Uns 10.000 escolars visiten el Museu del Port durant el curs 2025-2026
- Junts reivindica el fet d’haver impulsat la transformació del tram del Balcó de la Rambla Nova

