Els Mossos d’Esquadra van detenir la matinada de dissabte un home de 27 anys a Tarragona, com a presumpte autor d’un delicte de tinença d’arma prohibida. Els agents van rebre avís que uns individus, que es trobaven a l’interior d’un local d’oci de Tarragona, podrien portar navalles.
El cos policial va adreçar-se al local i, després de fer gestions amb diversos clients, van localitzar uns individus que coincidien amb la descripció de les persones que suposadament portaven armes blanques. Els agents van identificar-los i en l’escorcoll van trobar-li a un d’ells una navalla de grans dimensions amb una fulla de més de 20 cm. Per aquest motiu, el van detenir per un delicte de tinença d’arma prohibida en establiment públic.
Els mossos van escorcollar i denunciar un segon home, que acompanyava al detingut, perquè li van trobar a la butxaca una navalla. El detingut va passar aquest diumenge a disposició judicial i va quedar en llibertat amb càrrecs.
Aquesta detenció s’emmarca en el dispositiu Pla Daga que els Mossos d’Esquadra han iniciat recentment per garantir la seguretat ciutadana i, concretament, per detectar i intervenir armes blanques. El dispositiu té una especial atenció en els entorns d’oci i es treballa de forma transversal des de totes les unitats de mossos, no solament les de seguretat ciutadana.
Més notícies:
- Pau Martínez, nou jugador del Nàstic
- Canvis a la platja de gossos de la Llarga: ja té accés directe al mar
- Unes obres a les reixes de ventilació de l’aparcament de l’Avinguda Catalunya afectaran al trànsit
- Nil Novau guanya el segon premi del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”
- SMHAUSA compra un edifici sencer al carrer Lleida per fer-hi habitatge social