Els Mossos d’Esquadra van detenir diumenge un home de 36 anys com a presumpte autor de quatre robatoris amb força a l’interior de vehicle. Tres dels robatoris els hauria comès la nit del 21 d’abril, quan l’arrestat va accedir a un pàrquing comunitari de Tarragona.
Després de mirar a l’interior de diversos vehicles, va trencar els vidres de les finestres per sostreure objectes de l’interior. Les imatges de les càmeres de seguretat i les gestions posteriors dels investigadors van permetre identificar l’autor, un conegut de la policia amb una vintena d’antecedents, la majoria per robatoris a interior de vehicle. La detenció va permetre els Mossos resoldre un quart robatori amb una metodologia idèntica.
En aquest, cas, els fets es remuntaven al mes de febrer en un altre pàrquing de la ciutat de Tarragona. Després d’accedir-hi, va escollir el vehicle que li interessava i va trencar el vidre per robar els objectes de l’interior. El detingut va passar aquest dimarts a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Tarragona.
- Hugo Morán: “Tarragona és un exemple a seguir per altres municipis”
- Detingut per quatre robatoris amb força en vehicles estacionats en un pàrquing comunitari de Tarragona
- “Per què Roma?” Tarraco Viva proposa una edició de reflexió
- Tarragona se suma a un mes de vagues educatives amb mobilitzacions al territori
- Acord per definir el full de ruta de la mobilitat del Camp de Tarragona
