La Guàrdia Urbana de Tarragona va detenir ahir un home, de 64 anys, com a presumpte autor d’un robatori amb força en grau de temptativa. Els fets van passar poc després de les 2 de la matinada quan una ciutadana va trucar al 092 i va explicar a la Sala de Coordinació i Atenció Ciutadana (SCAC) que hi havia un home manipulant els fanals a banda i banda del carrer, a la TP-2031a s/n.
La ciutadana va explicar que l’home estava traient les tapes dels fanals i que mirava constantment cap als edificis per assegurar-se que ningú l’estava vigilant mentre ho feia. També va detallar que el detingut hauria deixat una bossa blanca amb alguna cosa a l’entrada de l’antic pàrquing de camions de Sant Pere i Sant Pau i que després va entrar en aquest espai.
Dues dotacions es van desplaçar ràpidament fins al lloc. A la seva arribada, els agents van fer una inspecció de la zona i van veure un home, que coincidia amb la descripció facilitada, que estava dins d’un vehicle i que simulava que estava dormint. Un cop identificat, van comprovar que al vehicle hi portava diferents eines per manipular els fanals i sostreure el cablejat, i uns guants.
Cap a les 2.50 h, un cop visualitzades unes imatges facilitades de l’home en plena acció,
va ser detingut pels agents de la Guàrdia Urbana. El detingut, que acumula almenys 7 antecedents tots per robatori amb força i furts, ha ingressat a presó.
Un cop més, des de la Guàrdia Urbana recorden que la col·laboració ciutadana és essencial per a la seguretat de la ciutat, i per això és molt important que si alguna persona presencia algun acte delictiu, com ha fet aquesta veïna de Sant Pere i Sant Pau, truqui al 092 o al 112, això permetrà conèixer els fets i donar-hi resposta.
- Les obres al túnel del Garraf canvien des d’aquest dilluns el servei de Rodalies al sud durant tres o quatre mesos
- Una cassolada a Tarragona fa ressonar el rebuig envers la guerra a l’Orient Mitjà i altres conflictes mundials
- Ja està obert el termini per sol·licitar una parada per Sant Jordi
- Els docents estan cridats a la vaga aquesta setmana per exigir millores davant d’un acord “insuficient” amb CCOO i UGT
- La primera fase del tramvia del Camp de Tarragona que connecta Cambrils amb Vila-seca s’enllestirà a finals de 2029

